środa, 1 stycznia 2014

Witajcie :).

Chciałabym się z wami podzielić moja historią . Na razie w zakładce na górze macie bohaterów . Jestem tutaj nowa bo do tej pory jedynie czytałam i komentowałam blogi które poleciłam z boku po prawej stronie :) Więc proszę o wyrozumiałość i jak już napisałam za wszystkie błędy przepraszam.


Co mnie nakręciło  do napisania tego opowiadania ? Po prostu od dawna miałam już wymyślona tą przygodę ale nie miałam chęci i odwagi tego opublikować .Myślę że wam się spodoba ,a prologa oczekujcie już wkrótce . Rozdziały myślę że na ta chwilę będę publikować co tydzień lub co 3 dni . Jeszcze nie zdecydowałam ,a w tym roku szkolnym piszę testy gimnazjalne i troszkę trzeba się przyłożyć .Proszę pozostawić po sobie ślad w postaci komentarza . Okej nie będę już przynudzać . Do zobaczenia  wkrótce Dooma :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz