sobota, 4 stycznia 2014

Prolog


Myślałam, że życie inaczej się potoczy . 
Myślałam, że będziemy ze sobą już do końca .
Myślałam, że to ten jedyny .
Chciałam z nim wyjechać do każdego klubu , w którym by grał.
Chciałam za niego wyjść za mąż.
Chciałam z nim założyć wspólny dom , mieć gromadkę dzieci ,cieszyć się  każda chwilą spędzoną z nim.

Jaka ja głupia byłam , widać było po nim , że mnie nie kocha . Nie było czuć tej miłości od niego ,ale przecież tak zaślepiona osoba jak ja , nie mogła tego  zauważyć. A teraz siedzę w pociągu ,w pustym przedziale , z paczką chusteczek i płacze . Płacze bo straciłam jedną z najważniejszych osób w moim życiu . Z jednej strony czuje smutek , żal , ból w sercu , a z drugiej złość , nienawiść . Do tej pory w głowie mam te jego słowa " Byłaś dla mnie nikim. Chciałem cię tylko przelecieć. Nie kochałem cię i nigdy nie pokocham. " Te cholerne słowa wypalają mi dziurę w sercu . Musiałam wyjechać zostawiając mamę i moją malutką siostrzyczkę . Przeze mnie cierpi , wiem jak bardzo mnie kocha i nie lubi się rozstawać . Musiałam to zrobić . Wiedziałam ,że on będzie jeszcze jeden sezon w klubie bo ma kontrakt. Nie chcę go widzieć, znać , patrzeć na nie go .  Jadę do cioci ,która jest dla mnie jak druga matka .Jadę ułożyć sobie życie . Nowe życie , które zacznę na Śląsku . Na Śląsku w miastach położonych blisko Katowic ...

*********
No to mamy Prolog . Mam nadzieje, że będzie się podobał . Za wszystkie błędy przepraszam. Powiedzcie to poprawie. Mile widziana krytyka. :)


Jak ktoś przeczytał proszę o zostawienie komentarza i napisanie czy na tą chwile się wam podoba .  Pozdrawiam Dooma :). 

5 komentarzy:

  1. Przepraszam, że tak późno tu zaglądam, ale nie zauważyłam, że dodałaś w komentarzu link do bloga. Przejdę już do rzeczy. Po przeczytaniu opisu bohaterów i prologu już mam chyba jako tako mniej więcej zarys, co może się dziać, ale poczekam, aż akcja się rozbuduje. Ciekawi mnie, jak Dominika pozna siatkarzy :) Oby szybko zapomniała o swoim byłym, bo jak widac, to kretyn. Czekam na ciąg dalszy.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi :)
      Pozna siatkarzy ,ale to w swoim czasie :P
      Ja również pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ooo witam kochaną Bloggerkę! Interesujący początek. Zajrzałam również w zakładkę "Bohaterowie". Będę tutaj stałym gościem. Coś czuję, że będzie to dobry blog!
    Życzę dużo weny :). Informuj mnie o rozdziałach u mnie! ;*
    Czekam na rozdział 1.
    Tak jak ja to zawszę mówię: Do następnego!
    Pozdrawiam Jullaa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahah Hej :*
      Dziękuje za wszystko :) Postaram się informować :P
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie się zaczyna... Będę tu zaglądać na pewno
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń