środa, 24 grudnia 2014

Ho ho hoł Wesołych Świąt !!!



Tak wiem jestem okrutna, miałam dzisiaj dodać rozdział, ale nie wypalił ten pomysł :(. 
Tak więc życzę wszystkim czytelniczkom zdrowych, szczęśliwych, spokojnych, spędzonych z rodziną Świąt Bożego Narodzenia. By wszystkie pisarki miały mnóstwo weny, by nas nie zostawiały na długie miesiące bez żadnego rozdziału, by miały pełno pomysłów na świetne rozdziały, a czytelniczkom by nie bały się komentować. Ten krótki ( bądź długi :P) wpis daje takiego "pałera " do pisania tak ja redbull dodaje skrzydeł :D. 
No więc jeszcze raz Wesołych, a ja piszę rozdział by dodać go jak najszybciej :) 
Dooma :). 



*(Zdj. robione na szybko :P. Przepraszam za brzydotę.)

3 komentarze:

  1. Dziękuję Ci kochana za życzenia a ja Tobie życzę:
    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!!
    Dużo zdrowia, bo to ono jest najważniejsze ;)
    Pieniędzy, abyś zawsze miała za co na mecze jeździć :)
    Szczęścia, byś zawsze chodziła uśmiechnięta
    Wytrwałości, abyś zawsze miała cierpliwość do pisania nowych rozdziałów
    Weny i coraz to nowych pomysłów na to opowiadanie i nie tylko :*
    Ogólnie życzę Ci wszystkiego czego pragniesz i co jest najlepsze i oby ten przyszły rok był lepszy niż ten :3
    Ps. Pozdrawiam Cię cieplutko i zapraszam również do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno wielkie PRZEPRASZAM na sam początek ;/ U każdej z was musze sie tłumaczyć, bo nieźle zawaliłam ;/ Postaram się teraz regularnie zaglądać, ale przyznam, że klasa maturalna mnie wykańcza. Postanowiłam, że chociaż w święta sobie odpocznę i ponadrabiam zaległości i tak oto jestem! Tadaaaam xD Czekam na kolejny rozdział :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Po świętach, ale mimo wszystko dziękuję.
    Czekam na kolejny rozdział z niecierpliwością. Hmm... to ja Ci złożę życzenia na nowy rok. Wszystkiego co dobrego Kochana! Dużo zdrowia, siatkarskich wrażeń i weny przede wszystkim! ;)
    Przy okazji zapraszam do siebie na ósemkę ;> http://ciesz-sie-kazda-chwila.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń