piątek, 14 marca 2014


Siemaszko :)
Mam małe pytanko zanim wrzucę nowy rozdział. Chciałabym tak dla "klimatu" dodać muzykę do następnego rozdziału. Będzie on podzielony na 2 lub 3 "sytuacje" i mam pytanko czy do każdej z tych sytuacji dodać nową piosenkę czy jedną do całego rozdziału? Nie wiem jak będzie wam się lepiej czytało, a może w ogóle bez muzyki ?. 


Myślałam, że w ogóle do tego nie dojdzie, ale jednak nastąpił taki moment. Jest bardzo dużo wyświetleń (2947 na ta chwilę), za co bardzo Dziękuje <3. Rozdziały mają ponad 30( a niektóre do stówki dochodzą) wyświetleń czyli ktoś to czyta ( taką mam nadzieje), ale komentarzy jest bardzo mało :(. W ankiecie zadeklarowało się, że 10 osób czyta ten blog. Więc nowy rozdział pojawi się gdy pod tym postem pojawi się 7 KOMENTARZY. Przepraszam jeżeli zasmuciłam was, ale ja też chcę wiedzieć czy tak na prawdę to czytacie. Ja rozumiem, że to dopiero początek i jest mało osób komentujących, ale skądś te wyświetlenia są. Sorki za powtórzenia i błędy :P. No to mogę jedynie jeszcze raz podziękować, pozdrowić i do zobaczenia. Dooma :).

2 komentarze:

  1. Czytamy, bo jest co czytać ;) Jak dla mnie może być muzyka do każdego, nie przeskzadza mi to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam :D i czekam na kolejny rozdzial^^

    OdpowiedzUsuń