niedziela, 22 lutego 2015

INFORMACJA !!!


Mam bardzo smutną wiadomość ( aż płakać mi się chce :'( ) 
Myślałam, że do tego nie dojdzie, ale cóż... 
Muszę zawiesić bloga na czas nieokreślony.
Mam bardzo duże zaległości w szkole, ponieważ nie byłam 2 tygodnie ( jakieś przeklęte choróbska mnie złapały :( ) i teraz muszę wszystko nadrabiać i jeszcze na bieżąco robić, a jest tego sporo. 
Nowego rozdziału mam początek, weny brak jak i czasu. Wasze blogi będę starała się czytać na bieżąco, ale skomentowaniem ich mogą już być problemy :/. Wiedzcie, że na pewno będą przeczytane przeze mnie :). 
Mam nadzieję, że mnie nie zostawicie :). 
Postaram się wrócić jak najszybciej :*

Pozdrawiam Dooma :). 

PS. Prosiłabym bardzo o informowanie mnie o nowościach u Was. Z góry bardzo dziękuje :*

5 komentarzy:

  1. Wracaj jak najszybciej!
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadrabiaj w szkole, a na bloga wrocisz w wolnej chwili. Nie martw sie zaczekamy :)

    Buziaki :** <3

    OdpowiedzUsuń
  3. http://nie-ma-nic-lepszego-od-milisci.blogspot.com/ Zapraszam na nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle przeczytałam z opóźnieniem. ja i ten mój mega refleks... Smutno czytać taką informację, ale rozumiem Cię jak nikt inny! Obyś szybko wszystko narobiła i wena wróciła :*
    Powodzenia i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj... Współczuję Ci. To nadrabianie zaległości jest mega wyczerpujące. Będę czekać. Mam nadzieje że szybko to nadrobisz i do nas wrócisz. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń